خـطمشــی
کیفیت
شرکت ما از پیشگامان بهرهبرداری و نگهداری از
شبکههای آبیاری و زهکشی در کشور است. این شرکت با آگاهی از تأثیرات عمیق صنعت آب
در ابعاد گوناگون زندگی مردم منطقه ، و با اعتقاد بر بهروز
نمودن سیستمهای مدیریتی موجود و تأکید بیشتر بر مشتریمداری ، گام در پیادهسازی
سیستم مدیریت کیفیت برمبنای استاندارد ISO 9001:2008 نهاده
است. در این راستا، موارد زیر را بهعنوان خطمشی کیفی شرکت
انتخاب کرده و از همکاران عزیز انتظار دارم مفاد آن را سرلوحهی تمام فعالیتهای
سازمانی خویش قرار دهند :
1) رویکرد
مبتنی بر بهبود مداوم در تمامی فرایندها و فعالیتهای شرکت .
2)
مشتریمداری و تلاش برنامهریزی شده برای
افزایش رضایت هم کاران ، مشترکین و سایر
ذینفعان .
3)
آموزش و بهسازی منابع انسانی با رویکرد تعالی ارزش های اخلاقی و سازمانی .
4)
تلاش هدفمندانه برای کاهش هزینهها و ارتقای بهرهوری فردی و سازمانی .
5)
گسترش فرهنگ مشارکت در مقیاس سازمانی و فراسازمانی .